16 Aralık 2013 Pazartesi

Yasemin Allen Fotoğrafları (Üçüncü Bölüm)

Fashion week'e setten galoşlu, maşalı halimle katılıyorum.
All Dergisi fotoğraf çekimi için hazırlık.


Anarşistim, belki fark etmişsinizdir.

Marie Claire'in bu ayki sayısını alın, büyük bir keyifle yaptığımız çekim ve röportaja göz atın derim :)
@NathalieSuzM Night out in İstanbul! Miss you.
Estetikli olduğum hakkında ısrar eden arkadaşlara gelsin. 15-16-17 yaşındaki hallerim :) İlginize teşekkürler.
Parkta eski bir dostumla karşılaştım. Memleket hasreti giderdik, güzeldi...
Galada giydiği elbise
Bodrum Türk Filmleri Haftasından
Gisele'im benim, güzelim benim.
#alloriginalsistanbul için keyifli bir çekim yaptık
Styling: Nazlı Alaca | Fotoğraf: Emre Güven | Makyaj: Gülüm Erzincan | Saç: Ferit Belli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder